Επιστολή προς τους γονείς
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια, Α΄, Β΄, Γ΄ τάξη ημερησίου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη εσπερινού, (ΓΕ.Λ.1/ΕΠΑ.Λ./Π.ΕΠΑ.Λ.) για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές (https://e-eggrafes.minedu.gov.gr ).
Προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα, σας επισημαίνουμε τα ακόλουθα:
Η είσοδος στην εφαρμογή e-εγγραφές θα πραγματοποιηθεί με κωδικούς ΓΓΠΣΨΔ (TaxisNet). Ο κηδεμόνας που θα υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση με κωδικούς ΓΓΠΣΨΔ (TaxisNet) θα πρέπει να είναι αυτός/ή που έχει δηλωθεί ως «Κηδεμόνας E-eggrafes» στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια. Για να γίνει αυτό, και, προκειμένου να επικαιροποιηθούν τα στοιχεία σας, θα πρέπει:
α. ο γονέας/κηδεμόνας που θα υποβάλει την ηλεκτρονική αίτηση, δηλαδή ο «Κηδεμόνας E-eggrafes», να συμπληρώσει τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση και
β. ο έτερος κηδεμόνας να συμπληρώσει την Υπεύθυνη Δήλωση που τον αφορά και να τις αποστείλουν/καταθέσουν στο σχολείο. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στη συμπλήρωση των στοιχείων της Υπεύθυνης Δήλωσης από τον γονέα/κηδεμόνα που θα υποβάλει την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής, καθώς θα πρέπει να συμπληρώσει ακριβώς τα στοιχεία του όπως εμφανίζονται στο taxisnet.
Η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας, βάσει της οποίας θα εγγραφεί-κατανεμηθεί ο/η μαθητής/τρια, είναι αυτή η οποία θα συμπληρώσετε στις υπεύθυνες δηλώσεις (θα πρέπει να ταυτίζεται και στις δύο Υ.Δ.). Αν η διεύθυνση είναι διαφορετική από αυτή που έχετε ήδη δηλώσει στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool, δηλαδή δεν κατοικείτε πλέον στην ίδια διεύθυνση, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε έγκαιρα με τη σχολική μονάδα όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια και να προσκομίσετε τα σχετικά δικαιολογητικά που θα σας ζητήσουν, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η αλλαγή.
Κατά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης, μόλις ενεργοποιηθεί η εφαρμογή, θα σας χρειαστούν εκτός των κωδικών ΓΓΠΣΨΔ (TaxisNet):
α) Η ακριβής ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας, η οποία είναι αυτή που έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool. Αν υπάρχει θέμα διόρθωσης, παρακαλείστε να την πραγματοποιήσετε άμεσα στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια, μετά από επικοινωνία με τη σχολική μονάδα που θα σας ενημερώσει για τις απαραίτητες διαδικασίες.
β) Ο Αριθμός Μητρώου μαθητή/τριας, ο οποίος αναγράφεται σε έγγραφα από το σχολείο, όπως η βαθμολογία της τρέχουσας σχολικής χρονιάς. Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποιο τέτοιο έγγραφο στη διάθεσή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο για να σας δώσουν τον αριθμό.
Επισημαίνεται ότι η εφαρμογή e-εγγραφές δεν διατηρεί αρχείο αιτήσεων προηγούμενων ετών.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, όλα τα στοιχεία που έχουν καταχωριστεί διαγράφονται. Για την έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές θα ενημερωθείτε:
α. μέσω email από τη σχολική μονάδα που φοιτά κατά το τρέχον έτος ο/η μαθητής/τρια,
β. μέσω σχετικού Δελτίου Τύπου του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. και
γ. από την πρώτη σελίδα της εφαρμογής https://e-eggrafes.minedu.gov.gr.
Για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας θα είναι διαθέσιμη στην εφαρμογή η σχετική εγκύκλιος, καθώς και οδηγοί χρήσης. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να απευθύνεστε στις σχολικές μονάδες για οποιαδήποτε διευκρίνιση.
Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας προκειμένου να πραγματοποιηθούν απρόσκοπτα οι εγγραφές των μαθητών/τριών για το σχολικό έτος 2024-2025.
Από τη Γενική Διεύθυνση Σπουδών Π.Ε. και Δ.Ε. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
Συχνές Ερωτήσεις για τις εγγραφές
Ερωτήσεις- Απαντήσεις προς Γονείς/Κηδεμόνες μαθητών/-τριών
Δεν βρέθηκε μαθητής/τρια στο Πληροφοριακό Σύστημα του Σχολείου (myschool) με τα στοιχεία που δώσατε. Προσπαθήστε ξανά, αφού πρώτα ελέγξετε την ορθότητα των ακόλουθων στοιχείων: Αριθμός Μητρώου, Σχολείο τελευταίας φοίτησης, Ημερομηνία Γέννησης. Σε περίπτωση που συνεχίσετε να αντιμετωπίζετε προβλήματα επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης.
Παρακαλούμε επιβεβαιώστε ότι πληκτρολογείτε ορθά τα στοιχεία του/της μαθητή/τριας (αρ.μητρώου, σχολείο φοίτησης, ημερομηνία γέννησης) για τον/την οποίο/α γίνεται η υποβολή της αίτησης. Επικοινωνήστε με τον/τη Διευθυντή/ντρια για να επιβεβαιώσει την ορθότητα των στοιχείων αυτών στο πληροφοριακό σύστημα myschool.
Δεν έχει δηλωθεί Κηδεμόνας στο Πληροφοριακό Σύστημα του Σχολείου. Παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με το σχολείο όπου φοιτά τώρα το παιδί για να επιβεβαιώσετε ότι το ονοματεπώνυμο του κηδεμόνα έχει καταχωριστεί στο Πληροφοριακό Σύστημα του σχολείου (myschοol) όπως είναι καταχωρισμένο στην εφορία. Σε περίπτωση που συνεχίσετε να αντιμετωπίζετε προβλήματα επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης.
Δεν έχει δηλωθεί κηδεμόνας για τον/τη μαθητή/τρια, για τον/την οποίο/α γίνεται η υποβολή της αίτησης. Παρακαλούμε απευθυνθείτε στον/στη Διευθυντή/ντρια του Σχολείου όπου φοιτά ο/η μαθητής/τρια, προκειμένου να ορίσει τον κηδεμόνα του/της μαθητή/τριας στο Πληροφοριακό Σύστημα του σχολείου (myschool).
Ο Κηδεμόνας που έχει δηλωθεί στο Πληροφοριακό Σύστημα του Σχολείου έχει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ στοιχεία από τον χρήστη που έχει κάνει είσοδο σε αυτό το σύστημα μέσω των κωδικών του TAXISnet. Παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με το σχολείο όπου φοιτά τώρα το παιδί για να επιβεβαιώσετε ότι το ονοματεπώνυμο του κηδεμόνα έχει καταχωριστεί στο Πληροφοριακό Σύστημα του Σχολείου (myschοol) όπως είναι καταχωρισμένο στην εφορία.
- Δεν έχουν δηλωθεί σωστά τα στοιχεία του κηδεμόνα για τον/τη μαθητή/τρια, για τον/την οποίο/α γίνεται η υποβολή της αίτησης. Παρακαλούμε απευθυνθείτε στον/στη Διευθυντή/ντρια του Σχολείου όπου φοιτά ο/η μαθητής/τρια, προκειμένου να συμπληρωθεί σωστά η πληροφορία αυτή.
- Ο χρήστης που έκανε είσοδο στην εφαρμογή e-εγγραφές με τη χρήση των κωδικών TAXISnet έχει διαφορετικά στοιχεία από αυτά του ΚΗΔΕΜΟΝΑ που έχουν δηλωθεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool του σχολείου φοίτησης. Παρακαλούμε απευθυνθείτε στον/στη Διευθυντή/ντρια του σχολείου φοίτησης του/της μαθητή/τριας, προκειμένου να κάνει την ανάλογη τροποποίηση.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να αποφεύγονται τέτοια μηνύματα θα πρέπει η είσοδος στο σύστημα e-εγγραφές να γίνεται με τους κωδικούς TAXISnet του κηδεμόνα ο οποίος έχει δηλωθεί στο σχολείο φοίτησης του/της μαθητή/τριας.
Με ποιούς κωδικούς TAXISnet θα γίνει η Είσοδος στην εφαρμογή e-εγγραφές;
Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία υποβολής της αίτησης θα πρέπει να γίνει είσοδος με τους κωδικούς TAXISnet εκείνου του προσώπου το οποίο έχει δηλωθεί ως κηδεμόνας στο σχολείο που φοιτά ο/η μαθητής/τρια το τρέχον σχολικό έτος.
Υπάρχει κάποιο όριο για τον αριθμό παιδιών για τα οποία μπορώ να κάνω αίτηση εγγραφής στα ΓΕ.Λ και ΕΠΑ.Λ.;
Έχετε δικαίωμα να κάνετε αίτηση εγγραφής μέχρι και τέσσερα (04) παιδιά που βρίσκονται στην κηδεμονία σας.
Σε περίπτωση που έχετε παραπάνω από 4 παιδιά, που επιθυμείτε να εγγράψετε στο Λύκειο, θα στείλετε μία υπεύθυνη δήλωση στο egelhelp@minedu.gov.gr για εγγραφές που αφορούν ΓΕ.Λ. ή στο e-epal@minedu.gov.gr για εγγραφές που αφορούν ΕΠΑ.Λ.. Στην υπεύθυνη δήλωση θα πρέπει οπωσδήποτε να αναφέρεται το ΑΦΜ του χρήστη που θέλει την αλλαγή.
Είμαι υπεύθυνος σε κέντρο κοινωνικής πρόνοιας ή κέντρο φιλοξενίας για πρόσφυγες και θέλω να εξουσιοδοτηθώ ώστε να προχωρήσω στην εγγραφή μαθητών/τριών μου.
Σε περίπτωση που είστε εκπρόσωπος σε κέντρο κοινωνικής πρόνοιας ή υπεύθυνος κέντρου φιλοξενίας προσφύγων, παρακαλούμε να αποστείλετε μία υπεύθυνη δήλωση στο egelhelp@minedu.gov.gr αν αφορά ΓΕ.Λ. ή e-epal@minedu.gov.gr αν η περίπτωση αφορά ΕΠΑ.Λ. δηλώνοντας:
- την ιδιότητά σας
- τα ονομαστικά σας στοιχεία
- το ΑΦΜ σας
- το προσωπικό σας e-mail
- τον αριθμό των μαθητών/τριών για τους/τις οποίους/ες θέλετε να υποβάλετε αίτηση εγγραφής σε ΓΕ.Λ/ΕΠΑ.Λ. ως εξουσιοδοτημένο πρόσωπο
- τον αριθμό των μαθητών/τριών για τους/τις οποίους/ες θέλετε να υποβάλετε αίτηση εγγραφής ως γονέας/ κηδεμόνας (για παράδειγμα αίτηση για το παιδί σας)
Έκανα είσοδο στην εφαρμογή e-εγγραφές μέσω των στοιχείων μου πρόσβασης του TAXISnet και διαπίστωσα ότι το Όνομα ή/και το Επώνυμό μου, όπως εμφανίζονται, δεν είναι σωστά καταχωρισμένα. Πρέπει να απευθυνθώ στο μητρώο της ΔΟΥ για να αλλάξω τα στοιχεία μου;
Όχι, κάτι τέτοιο δεν είναι απαραίτητο, αρκεί τα στοιχεία του/της κηδεμόνα (Επώνυμο, Όνομα) στο πληροφοριακό σύστημα myschool, να είναι καταχωρισμένα ακριβώς όπως εμφανίζονται στο TAXISnet. Παρακαλούμε απευθυνθείτε στον/στη Διευθυντή/ντρια του σχολείου για να κάνει αυτόν τον έλεγχο και να προχωρήσει σε ενδεχόμενη τροποποίηση.
Έκανα είσοδο στην εφαρμογή e-εγγραφές μέσω των στοιχείων μου πρόσβασης του TAXISnet και διαπίστωσα ότι το Όνομα ή/και το Επώνυμό μου, όπως εμφανίζονται, δεν είναι σωστά καταχωρισμένα. Απευθύνθηκα στο μητρώο ΔΟΥ όπου έκανα την τροποποίηση αλλά τώρα, είτε κάνω login στο σύστημα e-εγγραφές και βλέπω τα παλιά μου στοιχεία, είτε το login στο σύστημα e-εγγραφές αποτυγχάνει. Τι πρέπει να κάνω;
Αμέσως μετά από κάθε τροποποίηση των στοιχείων σας στο μητρώο ΔΟΥ, η είσοδός σας στο e-eggrafes θα πρέπει να εμφανίζει τα νέα σας στοιχεία.
Αν παρατηρήσετε ότι κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει, παρακαλούμε να στείλετε στο egelhelp@minedu.gov.gr, αν πρόκειται για ΓΕ.Λ., ή στο e-epal@minedu.gov.gr, αν η περίπτωση αφορά τα ΕΠΑ.Λ., μία υπεύθυνη δήλωση με τα στοιχεία σας (Όνομα, Επώνυμο, ΑΦΜ, e-mail) και στην οποία θα γράφετε ότι επιθυμείτε τη διαγραφή του χρήστη που δημιουργήθηκε στην εφαρμογή e-εγγραφές, λόγω αλλαγής καταχώρισης των προσωπικών σας στοιχείων στο TAXISnet.
Είναι απαραίτητο να εγγράψω στην εφαρμογή e-εγγραφές και το/τα παιδί/ιά μου που θα φοιτήσει/ουν από Α’ σε Β’ Λυκείου ή από Β’ σε Γ’ Λυκείου (ανανέωση εγγραφής);
Ναι, οι εγγραφές αφορούν και τις νέες εγγραφές σε δημόσια Λύκεια και ανανεώσεις εγγραφών (από Α’ σε Β’ Λυκείου, από Β’ σε Γ’ Λυκείου κλπ).
Δε βρίσκω τη σχολική μονάδα ΕΠΑΛ που προτιμώ για συγκεκριμένο τομέα ή ειδικότητα που επιλέγω.
Το συγκεκριμένο ΕΠΑΛ δεν προσφέρει τον τομέα ή ειδικότητα για την ερχόμενη σχολική χρονιά, σύμφωνα με την εκδοθείσα Υπουργική Απόφαση. Επικοινωνήστε με τον/τη Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας ΕΠΑΛ ή και την οικεία ΔΔΕ/ ΠΔΕ. Αν είστε σίγουροι/ες ότι η σχολική μονάδα ΕΠΑΛ προσφέρει τον/τη συγκεκριμένο/η τομέα/ ειδικότητα, απευθυνθείτε στο υπουργείο καλώντας στον τηλεφωνικό αριθμό εξυπηρετησης των ΕΠΑΛ που εμφανίζεται στην αρχική σελιδα του e-eggrafes.
Κάνω νέα αίτηση και μόλις φτάνω στην τελευταία οθόνη και επιλέγω ‘Υποβολή αίτησης’ μού εμφανίζεται μήνυμα ότι η τάξη εγγραφής που ζητάω δεν είναι έγκυρη. Τι πρέπει να κάνω;
Δεν έχετε δικαίωμα εγγραφής στην τάξη που επιλέξατε, σύμφωνα με τα στοιχεία που δώσατε. Παρακαλώ ελέγξτε πάλι τα ακόλουθα στοιχεία της αίτησής σας: τάξη εγγραφής, σχολικό έτος τελευταίας φοίτησης, σχολείο τελευταίας φοίτησης, τάξη τελευταίας φοίτησης (για μαθητές/τριες με σχ. έτος φοίτησης < 2013-14), αποτέλεσμα φοίτησης (για μαθητές/τριες με σχ.έτος φοίτησης μικρότερο του τρέχοντος σχ.έτους).
Αν είστε βέβαιοι για την ορθότητα των στοιχείων που δίνετε και ότι έχετε δικαίωμα να εγγραφείτε στην τάξη/ στο τμήμα που επιλέγετε, παρακαλώ επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης (helpdesk) είτε τηλεφωνικά είτε ηλεκτρονικά (μέσω της εφαρμογής, επιλογή Επικοινωνία).
Έχω υποβάλει αίτηση για ΓΕΛ και θέλω να την τροποποιήσω ή να τη διαγράψω. Μπορώ;
- Αν είναι ακόμα ενεργή η περίοδος αιτήσεων, μπορείτε να μπείτε από την εφαρμογή στην επιλογή Οι αιτήσεις μου, όπου έχετε τη δυνατότητα είτε να τροποποιήσετε την υπάρχουσα αίτηση είτε να τη διαγράψετε και να υποβάλετε καινούρια.
- Αν δεν είναι ενεργή η περίοδος αιτήσεων και δεν έχουν εκδοθεί αποτελέσματα, δεν μπορείτε να τροποποιήσετε ή διαγράψετε την αίτηση.
- Αν έχει εκδοθεί το ακόλουθο αποτέλεσμα (αποτέλεσμα ανεπαρκούς φοίτησης): «Η αίτηση σας δεν είναι έγκυρη διότι δεν είναι δυνατή η εγγραφή σας στην τάξη που δηλώσατε λόγω του αποτελέσματος προαγωγής. Παρακαλώ να διαγράψετε την αίτηση και να υποβάλετε νέα στην επόμενη φάση αιτήσεων», μπορείτε στην επόμενη ενεργή περίοδο αιτήσεων, να μπείτε από την εφαρμογή στις υποβληθείσες αιτήσεις, όπου έχετε τη δυνατότητα να διαγράψετε την υπάρχουσα αίτηση και να υποβάλετε καινούρια. Στη νέα αίτησή σας θα πρέπει να προσέξετε να δηλώσετε σωστά την επιτρεπτή τάξη εγγραφής σας.
- Αν έχετε υποβάλει αίτηση και έχει εκδοθεί το αποτέλεσμα της κατανομής σας με επιτυχή τοποθέτηση σε συγκεκριμένο Λύκειο, δεν μπορείτε να κάνετε τροποποίηση ή διαγραφή της αίτησής σας μέσα από την εφαρμογή. Υπάρχουν πλέον οι ακόλουθες δυνατότητες:
- να προχωρήσετε σε μετεγγραφή σε άλλη σχολική μονάδα από την 1η Σεπτεμβρίου απευθυνόμενος στο σχολείο τοποθέτησης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
- ειδικά στην περίπτωση που η αίτησή σας έχει ως σχολικό έτος τελευταίας φοίτησης πριν το 2013-2014, και διαπιστώσετε ότι η αίτησή σας κατανεμήθηκε σε λάθος τάξη / σχολείο (λόγω λαθών στη σύνταξη της αίτησης που δεν ήταν δυνατό να εντοπιστούν κατά τη διάρκεια της αίτησης), θα πρέπει να απευθυνθείτε στο Διευθυντή του σχολείου που κατανεμηθήκατε. Ο Διευθυντής του σχολείου έχει τη δυνατότητα μετά τον έλεγχο των δικαιολογητικών σας και τη δική σας υπεύθυνη δήλωση, να κάνει μετάπτωση της αίτησης σε ΜΗ ΕΓΚΥΡΗ κατάσταση. Μπορείτε πλέον να διαγράψετε την αίτησή σας και να υποβάλλετε νέα στην επόμενη ενεργή περίοδο αιτήσεων.
- για εξαιρετικές περιπτώσεις αναγκαιότητας διαγραφής της αίτησης, μπορείτε να αποστείλετε το αίτημά σας με μία υπεύθυνη δήλωση στο egelhelp@minedu.gov.gr δηλώνοντας τα ονομαστικά σας στοιχεία, το ΑΦΜ σας, το προσωπικό σας e-mail, τον αριθμό αίτησης που επιθυμείτε τη διαγραφή και τον λόγο διαγραφής
Έχω υποβάλει αίτηση για ΕΠΑΛ και θέλω να την τροποποιήσω ή διαγράψω. Μπορώ;
- Αν είναι ακόμα ενεργή η περίοδος αιτήσεων, μπορείτε να μπείτε από την εφαρμογή στην επιλογή Οι αιτήσεις μου, όπου έχετε τη δυνατότητα είτε να τροποποιήσετε την υπάρχουσα αίτηση είτε να τη διαγράψετε και να υποβάλετε καινούρια.
- Αν δεν είναι ενεργή η περίοδος αιτήσεων και δεν έχουν εκδοθεί αποτελέσματα, δεν μπορείτε να τροποποιήσετε ή διαγράψετε την αίτηση.
- Αν έχει εκδοθεί το ακόλουθο αποτέλεσμα (αποτέλεσμα ανεπαρκούς φοίτησης):
«Η αίτησή σας δεν είναι έγκυρη, διότι δεν είναι δυνατή η εγγραφή σας στην τάξη που δηλώσατε λόγω του αποτελέσματος προαγωγής. Παρακαλώ να διαγράψετε την αίτηση και να υποβάλετε νέα στην επόμενη φάση αιτήσεων», Μπορείτε στην επόμενη ενεργή περίοδο αιτήσεων, να μπείτε από την εφαρμογή στις υποβληθείσες αιτήσεις, όπου έχετε τη δυνατότητα να διαγράψετε την υπάρχουσα αίτηση και να υποβάλετε καινούρια. Στη νέα αίτησή σας θα πρέπει να προσέξετε να δηλώσετε σωστά την επιτρεπτή τάξη εγγραφή σας. - Αν έχουν εκδοθεί τα αποτελέσματα κατανομής και δείτε μήνυμα ότιδεν κατανεμηθήκατε σε κανένα τμήμα, μπορείτε να μπείτε από την εφαρμογή στις υποβληθείσες αιτήσεις, όπου έχετε τη δυνατότητα να διαγράψετε την υπάρχουσα αίτηση και να υποβάλετε νέα στην επόμενη ενεργή περίοδο αιτήσεων.
- Αν έχει εκδοθεί το αποτέλεσμα της κατανομής σας με τοποθέτηση σε συγκεκριμένο ΕΠΑΛ, αλλά το συγκεκριμένο ΕΠΑΛ σε δεύτερο χρόνο κριθεί μη εγκεκριμένο από τις αρμόδιες Διευθύνσεις του υπουργείου (ολιγομελές τμήμα που δεν εγκρίνεται), έχετε τη δυνατότητα από εκείνη τη χρονική στιγμή και μετά να διαγράψετε την υπάρχουσα αίτηση και να υποβάλετε νέα στην επόμενη ενεργή περίοδο αιτήσεων.>
- Αν έχετε ήδη υποβάλει αίτηση και έχει εκδοθεί το αποτέλεσμα της κατανομής σας με επιτυχή τοποθέτηση σε συγκεκριμένο ΕΠΑΛ, δεν μπορείτε να κάνετε τροποποίηση ή διαγραφή της αίτησής σας μέσα από την εφαρμογή. Υπάρχουν πλέον οι ακόλουθες δυνατότητες:
- να προχωρήσετε σε μετεγγραφή σε άλλη σχολική μονάδα από την 1η Σεπτεμβρίου και μετά απευθυνόμενος/η στο σχολείο τοποθέτησης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
- να απευθυνθείτε στον/στη Διευθυντή/ντρια του ΕΠΑΛ κατανομής προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Σε περίπτωση που ο/η Διευθυντής/ντρια διαπιστώσει κατά τον έλεγχο των στοιχείων σας ότι κακώς έχετε κατανεμηθεί στο τμήμα που εμφανίζεστε, τότε προχωρά στην ΜΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ της εγγραφής σας στο τμήμα αυτό. Πλέον έχετε τη δυνατότητα να προχωρήσετε σε διαγραφή της αίτησης μέσα από την εφαρμογή (επιλογή Οι αιτήσεις μου) και να κάνετε νέα αίτηση στην επόμενη ενεργή περίοδο αιτήσεων.
- να απευθυνθείτε στον/στη Διευθυντή/ντρια του ΕΠΑΛ κατανομής προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά και υποβάλλοντας υπεύθυνη δήλωση σε αυτόν/αυτή ζητώντας την ενεργοποίηση της δυνατότητας διαγραφής αίτησης και αναφέροντας τον λόγο που τη ζητάτε. Ο/Η Διευθυντής/ντρια προχωρά στη ΜΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ της εγγραφής σας στο τμήμα αυτό. Πλέον έχετε τη δυνατότητα να προχωρήσετε σε διαγραφή της αίτησης μέσα από την εφαρμογή (επιλογή Οι αιτήσεις μου) και να κάνετε νέα αίτηση στην επόμενη ενεργή περίοδο αιτήσεων.
Έχω υποβάλει αίτηση για ΓΕΛ / ΕΠΑΛ, έχουν εκδοθεί τα αποτελέσματα και βλέπω το ακόλουθο αποτέλεσμα:
«Δεν έχετε ακόμα τοποθετηθεί σε σχολείο λόγω μη τελικού αποτελέσματος προαγωγής. Μόλις καθοριστεί το τελικό αποτέλεσμα προαγωγής ή απόρριψης θα ενημερωθείτε για το σχολείο τοποθέτησής σας ή για υποβολή νέας αίτησης εγγραφής.»
Πότε θα εκδοθεί αποτέλεσμα κατανομής για εμένα; Θα πρέπει να κάνω νέα αίτηση και πότε;
- Αν έχετε κριθεί παραπεμπόμενος, θα εκδοθεί αποτέλεσμα επιτυχούς κατανομής αμέσως μόλις κριθεί επαρκής η φοίτησή σας και προχωρήσει ο/η Διευθυντής/ντρια του σχολείου στην ηλεκτρονική ενημέρωση φοίτησης.
- Αν έχετε κριθεί παραπεμπόμενος, και στη συνέχεια δεν καταφέρετε να προαχθείτε, θα εμφανιστεί το ακόλουθο μήνυμα αποτελέσματος (αφού προχωρήσει ο/η Διευθυντής/ντρια του σχολείου στην ηλεκτρονική ενημέρωση φοίτησης): «Η αίτηση σας δεν είναι έγκυρη διότι δεν είναι δυνατή η εγγραφή σας στην τάξη που δηλώσατε λόγω του αποτελέσματος προαγωγής. Παρακαλώ να διαγράψετε την αίτηση και να υποβάλετε νέα στην επόμενη φάση αιτήσεων». Μπορείτε να μπείτε από την εφαρμογή στις υποβληθείσες αιτήσεις, όπου έχετε τη δυνατότητα να διαγράψετε την υπάρχουσα αίτηση και να υποβάλετε νέα στην επόμενη ενεργή περίοδο αιτήσεων. Στη νέα αίτησή σας θα πρέπει να προσέξετε να δηλώσετε σωστά την επιτρεπτή τάξη εγγραφή σας.
- Αν δεν έχετε κριθεί παραπεμπόμενος ή έχετε επιτυχώς προαχθεί μετά την παραπομπή σας, αλλά συνεχίσετε να βλέπετε αυτό το μήνυμα, παρακαλώ επικοινωνήστε με τον/τη Διευθυντή/ντρια του σχολείου στο οποίο ανήκετε, ώστε να προβεί άμεσα στην ηλεκτρονική ενημέρωση φοίτησής σας.
Ειδικά για τους μαθητές Γ’ Γυμνασίου που δεν προάγονται και προβλέπεται να εξεταστούν το Σεπτέμβριο, οι αιτήσεις τους παραμένουν σε εκκρεμότητα μέχρι και την ολοκλήρωση των εξετάσεων Σεπτεμβρίου.
Έχω υποβάλει αίτηση για ΓΕΛ/ ΕΠΑΛ, έχουν εκδοθεί τα αποτελέσματα και βλέπω το ακόλουθο μήνυμα:
«Δεν έχει καταχωριστεί το αποτέλεσμα προαγωγής σας. Παρακαλώ να επικοινωνήσετε με τον/τη Διευθυντή/ντρια του σχολείου το οποίο δηλώσατε ως τελευταίο σχολείο φοίτησης»
Τι ενέργειες πρέπει να κάνω;
Παρακαλώ επικοινωνήστε με τον/τη Διευθυντή/ντρια του σχολείου στο οποίο ανήκετε, ώστε να προβεί άμεσα στην ηλεκτρονική ενημέρωση φοίτησής σας.
Έχω υποβάλει αίτηση για ΓΕΛ, έχουν εκδοθεί τα αποτελέσματα και βλέπω ως αποτέλεσμα ότι η ΔΔΕ στην οποία ανήκω δεν με έχει τοποθετήσει ακόμα. Τι ενέργειες πρέπει να κάνω;
Παρακαλώ επικοινωνήστε με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην οποίο ανήκετε, ώστε να προβεί στην τοποθέτησή σας.
Έκανα αίτηση δηλώνοντας ως τελευταίο σχολικό έτος φοίτησης προγενέστερο του 2013-14. Στην αίτηση μού ζητήθηκαν τα προσωπικά/ονομαστικά μου στοιχεία και πληκτρολόγησα λάθος κάποιο από αυτά. Τι μπορώ να κάνω;
Αν είναι ακόμα ενεργή η περίοδος αιτήσεων, μπορείτε να ξαναμπείτε στην εφαρμογή και στις υποβληθείσες αιτήσεις, είτε να τροποποιήσετε την υπάρχουσα αίτηση είτε να τη διαγράψετε και να υποβάλετε νέα.
Αν δεν είναι ενεργή η περίοδος αιτήσεων, δεν μπορείτε να κάνετε κάτι για αυτό. Τα ονομαστικά σας στοιχεία θα εμφανιστούν όπως τα πληκτρολογήσατε στα αποτελέσματα κατανομής. Μπορείτε, ωστόσο, να ενημερώσετε τον/τη Διευθυντή/ντρια του σχολείου που τοποθετηθήκατε για τα λάθη ώστε να διορθώσει τα στοιχεία σας όταν θα εμφανιστούν στο Πληροφοριακό Σύστημα του σχολείου (myschool).
Θέλω να αλλάξω ομάδα προσανατολισμού ή να αλλάξω μαθήματα επιλογής στην αίτησή μου για ΓΕΛ.
Αν είναι ακόμα ενεργή η περίοδος αιτήσεων, μπορείτε να μπείτε στην εφαρμογή και στις υποβληθείσες αιτήσεις, είτε να τροποποιήσετε την υπάρχουσα αίτηση είτε να τη διαγράψετε και να υποβάλετε καινούργια.
Αν δεν είναι ενεργή η περίοδος αιτήσεων και έχουν εκδοθεί τα αποτελέσματα κατανομής, για τις ανάλογες τροποποιήσεις θα απευθύνεστε στο Λύκειο όπου θα φοιτήσετε με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
Έχω κάνει αίτηση για ΓΕΛ και θέλω να αλλάξω την αίτησή μου και να υποβάλω αίτηση για ΕΠΑΛ (ή το αντίστροφο).
Αν είναι ακόμα ενεργή η περίοδος αιτήσεων, μπείτε στην εφαρμογή στις υποβληθείσες αιτήσεις σας. Θα πρέπει να διαγράψετε την υπάρχουσα αίτηση και να υποβάλετε νέα, επιλέγοντας τον τύπο σχολείου που θέλετε.
Προσοχή: δεν μπορείτε να κάνετε τροποποίηση της αίτησης για αλλαγή τύπου σχολείου από ΕΠΑΛ σε ΓΕΛ (ή αντίστροφα), παρά μόνο διαγραφή και νέα αίτηση. Αν δεν είναι ενεργή η περίοδος αιτήσεων και έχουν εκδοθεί τα αποτελέσματα κατανομής, ανατρέξτε στις απαντήσεις των σχετικών ερωτημάτων («Έχω υποβάλει αίτηση για ΓΕΛ και θέλω να την τροποποιήσω ή διαγράψω. Μπορώ;»«Έχω υποβάλει αίτηση για ΕΠΑΛ και θέλω να την τροποποιήσω ή διαγράψω. Μπορώ;»)
Πώς μπορώ να πάρω αποδεικτικό της υποβολής της αίτησης εγγραφής;
Έχετε τη δυνατότητα να αποθηκεύσετε ή να εκτυπώσετε την αίτηση που υποβάλατε ή να σημειώσετε τον αριθμό που αναγράφεται σε αυτή. Δείτε στις οδηγίες χρήσης για τον τρόπο εκτύπωσης της αίτησης.
Σημείωση: σε περίπτωση που έχουν εκδοθεί αποτελέσματα, η εκτύπωση θα αναφέρει και το αποτέλεσμα της κατανομής.
Πότε θα ενημερωθώ για τα αποτελέσματα;
Θα ενημερωθείτε για το αποτέλεσμα της αίτησης εγγραφής σας σε ΓΕ.Λ ή ΕΠΑ.Λ. μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία κατανομής από την εφαρμογή ή τις αντίστοιχες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Προσπαθώ να μπω στην εφαρμογή και δε βλέπω καθόλου την αρχική σελίδα.
Χρησιμοποιήστε τους προτεινόμενους φυλλομετρητές: Firefox (έκδοση 51+), Chrome (έκδοση 49+), Edge (έκδοση 15+), Opera (έκδοση 36+), και Windows 7 / 8 / 8.1 / 10
Δε βρίσκω το σχολείο τελευταίας φοίτησης.
Δοκιμάστε να βρείτε το σχολείο πληκτρολογώντας τουλάχιστον πέντε χαρακτήρες στο αντίστοιχο πεδίο. Μπορείτε να δοκιμάσετε τμήματα από διάφορες λέξεις-κλειδιά με οποιαδήποτε σειρά για να γίνει «έξυπνη» αναζήτηση. Παράδειγμα: αν το σχολείο τελευταίας σας φοίτησης είναι το 2ο Γυμνάσιο Μεταμόρφωσης, μπορείτε ενδεικτικά να πληκτρολογήσετε ‘ΜΕΤΑΜΟΡΦ ΓΥΜΝ 2’.
Αν είστε απόφοιτος πριν από το 2013 και το σχολείο αυτό δεν υφίσταται πλέον επιλέξτε ένα οποιοδήποτε άλλο ΙΣΟΤΙΜΟ. Για μαθητή που φοιτά την τρέχουσα σχολική χρονιά σε σχολείο που δεν βρίσκεται στη λίστα των σχολείων, παρακαλούμε επικοινωνήστε στα τηλέφωνα επικοινωνίας/υποστήριξης της εφαρμογής e-εγγραφές.
Έχω δικαίωμα να εγγραφώ στη συγκεκριμένη τάξη και στον συγκεκριμένο τύπο Σχολείου; Τι δικαιολογητικά απαιτούνται;
Παρακαλούμε να απευθύνεστε στο λύκειο όπου έχετε πρόθεση να εγγραφείτε για περισσότερες πληροφορίες ή/και να διαβάσετε τις προϋποθέσεις εγγραφής που υπάρχουν στη σελίδα Νομοθεσία της εφαρμογής e-εγγραφές.
Έχω δικαίωμα να επιλέξω ότι θέλω να εγγραφώ σε τύπο σχολείου ίδιο με αυτό που τώρα φοιτώ; (για παράδειγμα Καλλιτεχνικό Σχολείο, Μουσικό Σχολείο κλπ). Έχω δικαίωμα να εγγραφώ σε ΓΕΛ, ενώ αυτή τη στιγμή φοιτώ σε ειδικό τύπο σχολείου; (Καλλιτεχνικό, Μουσικό κλπ)
Για συγκεκριμένου τύπου σχολεία*, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής σχετικά με το αν θέλετε να φοιτήσετε στον ίδιο τύπο σχολείου με αυτόν που είστε τώρα ή σε ΓΕΛ. Με βάση αυτή σας την επιλογή θα γίνει και η κατανομή σας. Συγκεκριμένα,
- επιλέξτε ΓΕΛ στην αρχική οθόνη επιλογής τύπου σχολείου
- μόλις φτάσετε στην οθόνη Συμπλήρωσης Στοιχείων Αιτούμενου, στα Στοιχεία Φοίτησης Μαθητή, επιλέξετε το Σχολείο Τελευταίας Φοίτησης
- θα εμφανιστεί για συγκεκριμένου τύπου σχολεία* η επιλογή σχετικά με το αν θέλετε να φοιτήσετε στον αντίστοιχο τύπο σχολείου ή σε ΓΕΛ. (Για παράδειγμα αν επιλέξετε ως Σχολείο Τελευταίας Φοίτησης: Μουσικό Γυμνάσιο Πάτρας, θα εμφανιστεί επιλογή για εγγραφή σε Μουσικό Λύκειο ή ΓΕΛ).
Σε περίπτωση μη εμφάνισης τέτοιας επιλογής, η εγγραφή σας θα γίνει στο ΓΕΛ το οποίο προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία. Μπορείτε να ζητήσετε μετεγγραφή από το ΓΕΛ που τοποθετηθήκατε από την 1η Σεπτεμβρίου και μετά, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
* Πρότυπο Λύκειο, Πειραματικό Λύκειο, Λύκειο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, Μουσικό Γενικό Λύκειο, Πρότυπο Γυμνάσιο, Πειραματικό Γυμνάσιο, Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, Μουσικό Γυμνάσιο, Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο, Μουσικό Γυμνάσιο με Μουσικές ΛΤ, Πειραματικό Γυμνάσιο με ΛΤ, Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο με ΛΤ, Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης με ΛΤ
Πηγή : Οδηγός Σταδιοδρομίας